Συνέντευξη με τον Matthew Hiebert, ιδρυτή της Aroundsquare

Ένας από τους ανθρώπους που βρέθηκε στο δρόμο μας στο ξεκίνημα του online ταξιδιού μας ήταν ο Matthew Hiebert, με το Aroundsquare. Τότε, είχε ανακαλύψει τα μπεγλέρια και έψαχνε να μάθει περισσότερα για την ιστορία τους και την ιστορία του κομπολογιού. 8 χρόνια μετά, το Aroundsquare έχει μεγαλώσει και έχει δημιουργήσει μια μεγάλη και δυνατή κοινότητα γύρω από τα Skill Toys. Με τον Matthew κρατάμε επαφές, μοιραζόμαστε εμπειρίες και χαιρόμαστε που βλέπουμε τα κομπολόγια και τα μπεγλέρια να ταξιδεύουν και τον κόσμο να αγκαλιάζει την ιστορία τους!
Για αυτό σκεφτήκαμε να του κάνουμε κάποιες ερωτήσεις σχετικές με το πρότζεκτ του Aroundsquare για να το γνωρίσετε και εσείς καλύτερα!

1.Πώς ξεκίνησε η ιδέα της Aroundsquare;

Η Αroundsquare ήταν αρχικά απλά ένα χόμπι. Πάντα μου άρεσε να σχεδιάζω και να φτιάχνω πράγματα, αλλά δεν είχα πραγματικό σκοπό την πώληση. Όταν πρωτοσυστήθηκε η Aroundsquare ως επιχείρηση, ήταν κυρίως για να έχω ένα brand που θα συνδεόταν με τα σχέδιά μου, αντί να χρησιμοποιώ το δικό μου όνομα. Τα πρώτα μου σχέδια ήταν ξύλινα παιχνίδια, όπως τουβλάκια κατασκευών και ενός παιχνιδιού δεξιοτεχνίας που ονομάζεται Dubulo, παρόμοιο με το yo-yo.

AO2 logo and wordmark

2. Ήταν εύκολο για εσάς να βρείτε νέα υλικά, τρόπους κατασκευής και την ποιότητα που θέλετε για τα νέα προϊόντα σας;

Παρόλο που σήμερα τα περισσότερα καταστήματα φαίνεται να είναι γεμάτα με φθηνά προϊόντα μιας χρήσης, χαμηλής ποιότητας, απλά απαιτείται λίγη υπομονή και επιμονή για να βρεθούν υλικά και κατασκευαστές καλής ποιότητας. Πάντα ψάχνω για νέα και ενδιαφέροντα υλικά που θα ταιριάζουν με τα προϊόντα μας. Κάποια εξωτικά υλικά μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν, αλλά έχουμε δουλέψει με όλα, από χρυσό 24K και πλατίνα, μέχρι στρώματα τιτανίου σε στυλ “Δαμασκού”, μέχρι πλαστικά της διαστημικής εποχής, μέχρι διάφορα οργανικά υλικά, όπως σπόροι μπονσάι από Τζέιντ μαρμάρινη σφαίρα (jade Bodhi seeds).

3. Πώς μπορείτε να περιγράψετε την Aroundsquare με μια φράση; 

Τι λέτε γι’ αυτό: Η Aroundsquare είναι μια εταιρεία social engineering με στόχο την κατασκευή αντικειμένων που μας βοηθάν να ελέγχουμε το μυαλό μας. Ή ίσως: Η Aroundsquare δημιουργεί μια εκλεκτή σειρά, ασυνήθιστων αγαθών για τη βελτίωση της ζωής μας. Η περιγραφή του brand μας με μια φράση είναι δύσκολη επειδή έχουμε μια τόσο ευρεία γκάμα προϊόντων και πρωτοβουλιών, ωστόσο τα πάντα επιστρέφουν στο σώμα και τον νου. Ενώ πολλά από τα προϊόντα μας θα μπορούσαν να ταξινομηθούν ως παιχνίδια δεξιοτεχνίας (skill toys) , τα βλέπουμε περισσότερο ως εργαλεία ενσυνειδητότητας (mindfulness) και δημιουργικότητας, και αυτό τα συνδέει πιο φυσικά με πράγματα όπως τα προϊόντα γραφικής ύλης και άλλα προϊόντα στη γκάμα μας.

4. Πώς μάθατε να παίζετε όλα αυτά τα είδη δεξιοτεχνίας (skill toys); 

Ένα προς ένα, και με εξάσκηση. Αυτό που είναι ιδιαίτερο σε πολλά από τα παιχνίδια δεξιοτεχνίας μας είναι ότι είναι (i) μικρά και εύκολα στη μεταφορά και (ii) όμορφα και εργονομικά. Έτσι, είναι εύκολο να μεταφερθούν και οι άνθρωποι πραγματικά θέλουν να τα έχουν συνεχώς πάνω τους. Ενσωματώνονται πολύ φυσικά στην καθημερινή ζωή, και είναι σχετικά εύκολο να καταλήξει κάποιος να παίζει μαζί τους για ώρες καθημερινά, χωρίς καν να το αντιληφθεί. Έχοντας τα τόσο χρόνο στα χέρια μας, τα χέρια απλώς βρίσκουν τρόπους να μάθουν!

5. Ξέρω ότι έχετε μεγάλο κοινό και followers που αγαπούν την Aroundsquare, πώς αισθάνεστε γι’ αυτό; 

Είναι τιμή μας, και απλά προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στην κοινότητα και να μοιραστούμε το πάθος. Οι followers μας και οι πελάτες μας είναι σχεδόν όλοι οργανικοί – άνθρωποι που έχουν τυχαία ανακαλύψει τα πράγματά μας ή έμαθαν για μας απο στόμα σε στόμα (αντί για οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης). Η κοινότητα δεν είναι πολύ μεγάλη, αλλά είναι πολύ ενεργή, και αισθανόμαστε μια ισχυρή σύνδεση και ευθύνη… είναι μια είδους συγγένεια, όλοι έχουμε αυτήν μία κοινή αξία που είναι δύσκολο να διατυπώσουμε, αλλά παρ’ όλα αυτά αντιλαμβανόμαστε. Από την αρχή, η κοινότητα και οι σχέσεις ήταν τα πιο ικανοποιητικά και συναρπαστικά κομμάτια αυτής της δουλειάς, και πάντα προσπαθούμε να θέτουμε την κοινότητα πρώτη στη λήψη αποφάσεων μας.

6. Ποιο είναι το όραμα της Aroundsquare; 

Το όραμα αλλάζει συνεχώς, αλλά πάντα μας ενδιέφερε περισσότερο το ανθρώπινο δυναμικό, ο πολιτισμικός αναπτυξιακός παράγοντας και η εκπαίδευση – τέτοιου είδους πράγματα. Αυτό μπορεί να φαίνεται παράξενο για ένα brand επικεντρωμένο στο παιχνίδι ως τρόπος ζωής, αλλά η συνιστώσα του τρόπου ζωής συνδέεται στενά με τον πολιτισμό, και τα πρώτα μας προϊόντα αφορούσαν όλα τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη. Τα τελευταία χρόνια επικεντρωθήκαμε στα φυσικά αγαθά, και προσπαθούμε να ισορροπήσουμε την επιλογή μας αυτή με άλλους τύπους δημιουργίας περιεχομένου, προϊόντων γνώσης και πρωτοβουλιών κοινότητας.

7. Ποιο είναι το αγαπημένο σας υλικό και δεξιοτεχνικό παιχνίδι; 

Το τιτάνιο είναι το υλικό που προτιμώ για σχεδόν όλα τα αντικείμενα που κουβαλάω μαζί μου καθημερινά. Συνήθως κουβαλάω μερικά παιχνίδια δεξιοτεχνίας στην τσέπη μου, και πιθανώς το αγαπημένο μου είναι ένα απλό σετ MKUltras, το οποίο είναι η δική μας εκδοχή του παραδοσιακού κομπολογιού. Πάντα αγαπούσα το ξύλο και τα οργανικά υλικά, αλλά η αντοχή και η όμορφη γήρανση του μετάλλου είναι χαρακτηριστικά που εκτιμώ ιδιαίτερα στην καθημερινότητά μου.

8. Ποια σχέδια έχετε για το μέλλον;

Κυκλοφορούμε νέα προϊόντα σχεδόν κάθε μήνα, και έχουμε πολλά νέα πράγματα σε παραγωγή, συμπεριλαμβανομένων νέων κατηγοριών προϊόντων. Έχουμε ένα σουγιά πορτοφολιού που θα κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο και είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι’ αυτό. Έχουμε επίσης συναρπαστικά σχέδια για προϊόντα γνώσης και πρωτοβουλίες κοινότητας. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες, και προσπαθούμε να διατηρούμε ανοιχτό μυαλό και να πηγαίνουμε με το ρεύμα εκεί που φαίνονται ενδιαφέρουσες επιλογές και καλή ενέργεια.

9. Πού μπορούμε να βρούμε και να αγοράσουμε προϊόντα από την Aroundsquare;

Έχουμε λίγους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο, αλλά ο κύριος μας στόχος ήταν πάντα η δική μας ιστοσελίδα: www.aroundsquare.com.

 

Share this post
Το Κομπολόι 52